Παρασκευή, Ιανουαρίου 11, 2008

Kαλή Χρονία

Σε όλες και όλους με υγεία και κυρίως χαρά.

Γράφω την λέξη χαρά και αισθάνομαι οτι είναι απο τις πρώτες φορές που δεν αποτελεί μηχανική εκφορά μιας ευχής απο τις τόσες κοινότοπες που ανταλλάξαμε και θα ανταλλάσουμε για λίγες μέρες ακόμη...Ώσπου όλα αυτά να τα ξεχάσουμε και να βυθιστούμε στην καθημερινότητα μας χωρίς χαρά στην ζωή μας..Γιατί ξέρετε υγιεία έχουμε αλλά την χαρά δεν ξέρουμε να την χαρούμε και να την ζήσουμε και όταν χάσουμε την υγίεια μας προσπαθούμε να ρουφήξουμε στιγμές χαράς.

Τι σκέφτομαι για την καινούργια χρονιά;

κλείνουν κύκλοι στη ζωή μου και (ξανα) ανοίγουν άλλοι:

μεταπτυχιακό φέτος τελειώνει οπότε θα έχω περισσότερο χρόνο να 'αφιερωθώ' στην επιστήμη μου με τρόπο ουσιαστικό,
αυτοκίνητο: τέρμα οι δόσεις,
Ταξίδια πολλά στο εξωτερικό. Αγγλία, Μόναχο (κλεισμένα) μας μένουν Πόλη και ίσως Βαρκελώνη, εσύ κυρία μου Βερολίνο και οφείλω να ομολογήσω οτι ζηλεύω πολύυυυ. Την επόμενη φορά όμως θα πάμε μαζί, έτσι;
Yoga, reiki επιστροφή
διάβασμα, "εξωσχολικό" όπως λέω πολύ
και ότι άλλο όμορφο ή challenging προκύψει (πάλι το πέταξες αμερικανάκι θα μου πείς αλλά σε πρόλαβα)

Σε γλυκοφιλώ και σε σκέφτομαι ομορφιά μου..

Άννα

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσια, μὴν ξεχνᾶτε τὴν ἐκδήλωση αὔριο! http://www.geocities.com/sympraxis/

Καλὴ χρονιά :)

George Tsitiridis είπε...

koritsia kali xronia kai na eiste panda kala

Ανώνυμος είπε...

Καλή Χρονιά να έχετε, κορίτσια, με υγεία και πολλά χαμόγελα ;)